Heb je een klacht, geef dit zo snel mogelijk aan ons door. Je kunt jouw klacht versturen naar info@edugro.nl. Voor een spoedige afhandeling en om de kwaliteit van het product te kunnen verbeteren vragen we je de volgende informatie aan ons door te geven:
- Een duidelijke omschrijving van jouw klacht en het onderdeel waar het over gaat. Bij het merk Hape heeft elk onderdeel in de handleiding een letter als aanduiding. Geef deze aan ons door.
- Een duidelijke foto/video van het defect of klacht.
- Het batchnummer, dit nummer begint bij het merk Hape vaak met een ‘P’ en eindigt op ‘NBCN’ en staat zowel op de verpakking (vaak bij de barcode) als ergens op het product.
Product defect bij ontvangst
Wanneer een artikel niet bruikbaar is door een productiefout, bijvoorbeeld incompleet of beschadigd, dan proberen we dit op te lossen door het aanbieden van een nieuw onderdeel. Mocht dit niet kunnen dan vergoeden we uiteraard een nieuw artikel. Het onderdeel of het nieuwe artikel sturen we in de meeste gevallen mee met een volgende order. Mocht dit niet de gewenste oplossing zijn, kunnen wij het in overleg direct opsturen of een creditnota opstellen.
Product defect na gebruik
Als het product kapot gaat binnen de garantietermijn en het defect niet te wijten is aan een productiefout, komen we je uiteraard alsnog graag tegemoet. In de meeste gevallen bieden wij je graag een nieuw onderdeel aan. Deze sturen wij dan mee met een volgende order.