Om favorieten toe te voegen moet je klant zijn

Als klant geniet je van allerlei voordelen:

  • Gratis verzending vanaf € 350,-
  • Exclusief aanbod
  • Voor 13.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden

Klantenservice

Heeft u een vraag of opmerking? Onze klantenservice zit op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur voor u klaar om uw telefoon of mail te beantwoorden. Bel ons via +31 (0)73 - 7200 781 of mail ons via info@edugro.nl

Hieronder vindt u alvast de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan twijfel dan niet contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder!

 

Bestellen
Hoe plaats ik een order bij Edugro?
U kunt enkel een order plaatsen als u zich geregistreerd heeft. Nadat u zich geregistreerd heeft en uw aanvraag goedgekeurd is, ziet u de prijzen van alle producten. Het is dan mogelijk om een order te plaatsen. Waarom registreren? Edugro is een speelgoed groothandel die uitsluitend levert aan speelgoedwinkels en speelgoed webwinkels. Het is van groot belang dat prijzen en andere informatie vertrouwelijk is en blijft. Daarom kunt u geen prijzen zien of orders plaatsen wanneer u niet ingelogd bent. Registreren Ga naar de registratiepagina om u te registreren en profiteer van de voordelen van een account bij Edugro. Profiteer van aanbiedingen Groot en uniek aanbod Exclusieve producten Eenvoudig bestellen Altijd op de hoogte
Waarom moet ik me eerste registreren?
Edugro is een groothandel uitsluitend voor speelgoedwinkels en speelgoed webwinkels en levert absoluut niet aan particulieren. Het is van groot belang dat prijzen en andere informatie vertrouwelijk is en blijft. In deze webshop kunt u dan ook enkel prijzen inzien en orders plaatsen indien u zich registreert en uw registratie vervolgens is goedgekeurd. Registreren Ga naar de registratiepagina om u te registreren en profiteer van de voordelen van een account bij Edugro. Profiteer van aanbiedingen Groot en uniek aanbod Exclusieve producten Eenvoudig bestellen Altijd op de hoogte
Hoe komt het dat ik geen prijzen zie?
U kunt enkel prijzen inzien als u zich geregistreerd heeft. Nadat u zich geregistreerd heeft en uw aanvraag goedgekeurd is, ziet u in de webshop de prijzen van alle producten. Het is dan ook mogelijk om een order te plaatsen in de webshop. Waarom registreren? Edugro is een speelgoed groothandel die uitsluitend levert aan speelgoedwinkels en speelgoed webwinkels. Het is van groot belang dat prijzen en andere informatie vertrouwelijk is en blijft. Daarom kunt u geen prijzen zien of orders plaatsen wanneer u niet ingelogd bent. Registreren Ga naar de registratiepagina om u te registreren en profiteer van de voordelen van een account bij Edugro. Profiteer van aanbiedingen Groot en uniek aanbod Exclusieve producten Eenvoudig bestellen Altijd op de hoogte
Bekijk alle vragen
Bezorgen
Wat is de levertijd binnen de Benelux?
Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Besteld u op werkdagen vóór 12:00 uur dan versturen wij uw order nog dezelfde dag. Drop shipment Weet u al dat het mogelijk is om uw order rechtstreeks bij uw klant te laten bezorgen? U kunt het afleveradres bij uw order aanpassen zodat deze direct naar uw klant wordt verzonden. Voor deze service worden geen extra kosten in rekening gebracht. Omdat het veelal om kleinere orders gaat zullen wellicht wel verzendkosten in rekening worden gebracht. Verzendkosten Binnen de Benelux bedragen de verzendkosten € 12,50 (excl. BTW). Bij orders vanaf € 350,- (excl. BTW) worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Wat zijn de verzendkosten binnen de Benelux?
Binnen de Benelux bedragen de verzendkosten € 9,99 (excl. BTW). Bij orders vanaf € 350,- (excl. BTW) worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Drop shipment Weet u al dat het mogelijk is om uw order rechtstreeks bij uw klant te laten bezorgen? U kunt het afleveradres bij uw order aanpassen zodat deze direct naar uw klant wordt verzonden. Voor deze service worden geen extra kosten in rekening gebracht. Omdat het veelal om kleinere orders gaat zullen wellicht wel verzendkosten in rekening worden gebracht. Levertijd Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Besteld u op werkdagen vóór 12:00 uur dan versturen wij uw order nog dezelfde dag.
Kan ik een order direct bij mijn klant laten bezorgen?
Het is mogelijk om uw order rechtstreeks bij uw klant te laten bezorgen. U kunt het afleveradres bij uw order aanpassen zodat deze direct naar uw klant wordt verzonden. Voor deze service worden geen extra kosten in rekening gebracht. Omdat het veelal om kleinere orders gaat zullen wellicht wel verzendkosten in rekening worden gebracht. Verzendkosten Binnen de Benelux bedragen de verzendkosten € 12,50 (excl. BTW). Bij orders vanaf € 350,- (excl. BTW) worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Levertijd Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Besteld u op werkdagen vóór 12:00 uur dan versturen wij uw order nog dezelfde dag.
Bekijk alle vragen
Betalen
Kan ik met iDEAL betalen?
U kunt bij Edugro betalen middels iDEAL. Betaal uw order middels iDEAL en profiteer van de scherpste prijs! Andere betalingsmogelijkheden U kunt uw order middels een van de volgende mogelijkheden voldoen; - Bancontact/ Mister Cash - MasterCard - VISA - PayPal - Apple Pay - Overboeking* - Op factuur (+5%)** * Bent u niet in staat direct online te betalen maar wilt u wel profiteren van de scherpste prijs? Betaal via overboeking en maak het bedrag zelf naar ons over. Zodra het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven wordt uw order direct verzonden. ** De getoonde prijzen in onze webshop gelden bij directe betaling van uw order. Wanneer u al bekend bent bij groothandel Edugro kunt u ook op factuur uw order plaatsen. Wanneer u echter op factuur uw order plaatst wordt een betaaltoeslag van 5% in rekening gebracht. Nieuw bij Edugro? Wanneer u nieuw bent bij Edugro vragen wij u vriendelijk uw eerste twee orders direct te betalen. U profiteert dan uiteraard ook van de scherpste prijs!
Kan ik met Bancontact/ Mister Cash betalen?
U kunt bij Edugro betalen middels Bancontact / Mister Cash. Betaal uw order middels Bancontact / Mister Cash en profiteer van de scherpste prijs! Andere betalingsmogelijkheden U kunt uw order middels een van de volgende mogelijkheden voldoen; - iDEAL - MasterCard - VISA - PayPal - Apple Pay - Overboeking* - Op factuur (+5%)** * Bent u niet in staat direct online te betalen maar wilt u wel profiteren van de scherpste prijs? Betaal via overboeking en maak het bedrag zelf naar ons over. Zodra het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven wordt uw order direct verzonden. ** De getoonde prijzen in onze webshop gelden bij directe betaling van uw order. Wanneer u al bekend bent bij groothandel Edugro kunt u ook op factuur uw order plaatsen. Wanneer u echter op factuur uw order plaatst wordt een betaaltoeslag van 5% in rekening gebracht. Nieuw bij Edugro? Wanneer u nieuw bent bij Edugro vragen wij u vriendelijk uw eerste twee orders direct te betalen. U profiteert dan uiteraard ook van de scherpste prijs!
Kan ik met Credit Card betalen?
U kunt bij Edugro betalen middels Credit Card (MasterCard & VISA). Betaal uw order middels Credit Card en profiteer van de scherpste prijs! Andere betalingsmogelijkheden U kunt uw order middels een van de volgende mogelijkheden voldoen; - iDEAL - Bancontact/ Mister Cash - PayPal - Apple Pay - Overboeking* - Op factuur (+5%)** * Bent u niet in staat direct online te betalen maar wilt u wel profiteren van de scherpste prijs? Betaal via overboeking en maak het bedrag zelf naar ons over. Zodra het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven wordt uw order direct verzonden. ** De getoonde prijzen in onze webshop gelden bij directe betaling van uw order. Wanneer u al bekend bent bij groothandel Edugro kunt u ook op factuur uw order plaatsen. Wanneer u echter op factuur uw order plaatst wordt een betaaltoeslag van 5% in rekening gebracht. Nieuw bij Edugro? Wanneer u nieuw bent bij Edugro vragen wij u vriendelijk uw eerste twee orders direct te betalen. U profiteert dan uiteraard ook van de scherpste prijs!
Bekijk alle vragen
Garantie
Wat is jullie klachten procedure?
Heb je een klacht, geef dit zo snel mogelijk aan ons door. Je kunt jouw klacht versturen naar info@edugro.nl. Voor een spoedige afhandeling en om de kwaliteit van het product te kunnen verbeteren vragen we je de volgende informatie aan ons door te geven: - Een duidelijke omschrijving van jouw klacht en het onderdeel waar het over gaat. Bij het merk Hape heeft elk onderdeel in de handleiding een letter als aanduiding. Geef deze aan ons door. - Een duidelijke foto/video van het defect of klacht. - Het batchnummer, dit nummer begint bij het merk Hape vaak met een ‘P’ en eindigt op ‘NBCN’ en staat zowel op de verpakking (vaak bij de barcode) als ergens op het product. Product defect bij ontvangst Wanneer een artikel niet bruikbaar is door een productiefout, bijvoorbeeld incompleet of beschadigd, dan proberen we dit op te lossen door het aanbieden van een nieuw onderdeel. Mocht dit niet kunnen dan vergoeden we uiteraard een nieuw artikel. Het onderdeel of het nieuwe artikel sturen we in de meeste gevallen mee met een volgende order. Mocht dit niet de gewenste oplossing zijn, kunnen wij het in overleg direct opsturen of een creditnota opstellen. Product defect na gebruik Als het product kapot gaat binnen de garantietermijn en het defect niet te wijten is aan een productiefout, komen we je uiteraard alsnog graag tegemoet. In de meeste gevallen bieden wij je graag een nieuw onderdeel aan. Deze sturen wij dan mee met een volgende order.
Wat kan ik doen als er een product uit mijn order ontbreekt?
Heeft u ondanks onze uitgebreide controle op alle uitgaande orders een besteld product niet ontvangen? Neem direct contact met ons op zodat wij uw order zo snel mogelijk compleet en naar uw volledige tevredenheid kunnen afhandelen. Wij vragen u vriendelijk binnen acht dagen te reclameren. Na acht dagen kunnen wij uw verzoek helaas niet meer in behandeling nemen.
Hanteert Edugro recht van retour?
Wanneer u producten niet verkocht blijkt te krijgen kan Edugro deze producten helaas niet retour nemen. Manco of defect product ontvangen? Heeft u ondanks onze uitgebreide controle op alle uitgaande orders een besteld product niet ontvangen of een defect product ontvangen? Neem direct contact met ons op zodat wij uw order zo snel mogelijk compleet en naar uw volledige tevredenheid kunnen afhandelen. Wij vragen u vriendelijk binnen acht dagen te reclameren. Na acht dagen kunnen wij uw verzoek helaas niet meer in behandeling nemen.
Bekijk alle vragen
Mijn Account
Wat kan ik doen als ik mijn inloggegevens ben vergeten?
Wanneer u het e-mailadres waarmee u zich in kunt loggen bent vergeten kunt het beste contact met ons opnemen. Wij kunnen in de meeste gevallen achterhalen welk e-mailadres u hiervoor heeft gebruikt. Wachtwoord vergeten? Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten gaat u naar de inlogpagina. Klik hier “Wachtwoord vergeten?” aan. Voer vervolgens uw e-mailadres in waarmee u zich heeft geregistreerd en de instructies worden naar uw e-mailadres verstuurd.
Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten gaat u naar de inlogpagina. Klik hier “Wachtwoord vergeten?” aan. Voer vervolgens uw e-mailadres in waarmee u zich heeft geregistreerd en de instructies worden naar uw e-mailadres verstuurd. Inloggegevens vergeten? Wanneer u het e-mailadres waarmee u zich in kunt loggen bent vergeten kunt het beste contact met ons opnemen. Wij kunnen in de meeste gevallen achterhalen welk e-mailadres u hiervoor heeft gebruikt.
Bekijk alle vragen

Bij Edugro bestellen? Word dan klant

Als klant geniet je van allerlei voordelen:

  • Gratis verzending vanaf € 350,-
  • Exclusief aanbod
  • Voor 13.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden